Monday 1 April 2019

MALAYSIAN INSTANT PASTA: MASTER PASTO!





Siapa suka makan spaghetti? Angkat tangan sikit hehe.

Masa sakit, aku selalu request dekat ibu nak makan spaghetti yang dia buat. Renyah juga nak buat spaghetti ni sebab kena rebus dulu spaghetti baru goreng atau buat kuah dia.
Kali ini, ibu dah tak payah nak susah-susah dah bersilat di dapur kerana ada
 INSTANT PASTA MASTER PASTO!
 Cuma memerlukan air panas, mahupun microwave je untuk panaskan. 3 minit je zaassss boleh ngap!

Paling best sekali pasta ni, 

NO PRESERVATIVES ADDED, NO MSG ADDED AND NO REFRIGERATION REQUIRED.



Dan semestinya produk ni HALAL ya. (Ada logo HALAL dekat kotak dia)
Kalau tak aku tak makan hahaha


Ada 3 jenis spaghetti yang Master Pasto keluarkan buat setakat ni ialah:


Spaghetti Mushroom Cream Sauce
Spaghetti Bolognese with Chicken
Spaghetti Aglio Olio with Chicken





Sesuai sangat bawa pergi travel, dan untuk ibu-ibu bekerja takde masa nak masak pun boleh. 
Reheat je pasta ni.





Aku takde high expectation sangat untuk spaghetti segera ni.
 But suprisingly, SEDAP! Im amazedddd!


Kalau kau berlidah nogori seperti aku, aku sarankan kau beli Spaghetti Aglio Olio dia. Rasa pedas dan tak muak. Masa aku tuang nak makan, sumpah nampak tak menggiurkan pun haha. Bila makan uishhhh sedap! So, don’t judge a spaghetti by its look. Tibah haha


Portion dia pun memang cukup2 sepeket untuk sorang makan. Kenyanglah bagi aku.
Spaghetti Bolognese pun sedap, Cuma spaghetti mushroom kuah dia sikit. Kalau tak aku dah rate 5 star dah untuk instant pasta keluaran Malaysia ni.hihi










Kalau korang berminat,

Boleh beli dekat website dia: 

Website: https://www.masterpasto.com
Instagram: https://www.instagram.com/masterpasto/
Facebook: https://www.facebook.com/masterpastolioco

1 comment: